Ebay eller Blocket?





Vad får man för en unge på Ebay nuförtiden? Eller borde jag kanske testa på blocket? :O

Världens vackraste har varit världens tröttaste med sämst mage idag..
Huvaligen vilken dag vi har haft. Helst inga repriser tack. Konstant skrikande i princip hela dagen och ungefär totalt 30 min sömn..
Detta resulterade i en ytterst trött mamma som klockan nio tänkte att: Antingen så säljer jag henne eller så somnar hon.. Så jag packade på henne massa ikläder, lade henne i vagnen och gick hemifrån.. Så en 45 min kvällspromenad blev det iaf.. faktiskt väldigt mysigt när det duggregnar och är mörkt, tyst och skönt ute..
Och somnade gjorde hon tack o lov.. !
Hade ju varit hemskt att vara tvungen att sälja henne.. ^^ Men det är klart. Kanske kan jag byta henne mot en kamel eller tre? Kameler är ju söta.. och eh..tysta?

Well.. Har iaf bakat kanelbullar idag..

Kom och fika!

(fikar ni med Sanna så sover jag)

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Jen

-fullt sjå att rulla upp hakan från golvet-

Liten E bakat!!!

Det trodde jag faktiskt inte om dig....

Men jag kommer gärna dit och smakar.

Passar Sanna natten lång om jag bara kan få lite socker i mitt blod.

Fikafantast nr.1!

2008-09-09 - 00:13:31
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tror nog att ebay är bäst, blocket känns lite B emellanåt ^^,



Vi kan annars dela upp det hela. Du kan få lite sömn av mig, bara jag blir av med mardrömmarna för de suger (som att jag spränges i luften, kände tryckvågen och hörde smällen.. inte konstigt att man ibland tror att hjärtat ska stanna).



åhå! fika, jag älskar fika.

2008-09-09 - 10:13:19
URL: http://metrobloggen.se/josefliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0