Godnatt folkens!



Mammas lilla gladskit.
Liten sover och det skall jag oxå göra. Hänga tvätten först bara.
Och dessutom får jag ligga i rena sängkläder och jag är nyduschad och fräsch. Nice.
Att jag sedan egentligen var för trött för att duscha var ju bara att trotsa.
Sovit ca 12 timmar på 4 dygn nu.. Så ja, förlåt om jag är mer än måttligt förvirrad, okoncentrerad och trött. Den lilla energin jag har behöver sötsaken och Herr Greger.

Nåväl.. vi får se hur helgen slutar.. Snart börjar den iaf!

Vad har Ni för planer kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Lina

Inget slår nytvättade sängkläder.. sniffar in den goa doften myyys! :)



Syskon? redan? så pass! Men klart din lilla stumpa ska ha en lekkamrat ju! :D hihi



I helgen ska vi ju försöka börja med renoveringen av vår hall. Får se hur mycket man orkar med med en mamm/pappig förkyld 1,5 åring runt benen. Ninni jag syftar på alltså ;)



Annars blir det lugna puckar.. skönt det me!



kram kram



2008-09-05 - 09:14:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ääh, förvirring hör Elin till tycker jag ^^,



Jag har inga planer alls, förutom att plugga, snyta mig och äta alvedon. Alla vänner samlas för att dricka vin och karln ska ut på roligheter. Men jag får stanna hemma och snörvla.. o hosta har jag också fått. Mummel.



Hoppas du har det bra sötis! puss o kram på er alla tre

2008-09-05 - 11:45:33
URL: http://metrobloggen.se/josefliin
Postat av: Cikoria

hej. jag har fingrar för att odla konstiga saker, men jag har inga fönsterväxter som överlever i min närhet ;)



konstigt hur man klarar sig med så lite sömn när man har småbarn, det gör man inte annars.



jag har en slapparhelg, hoppas du har det gott.

kram

2008-09-06 - 19:14:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0