Sweet sweet love.




Dagen lider mot sitt slut och jag kan höra hur sängen ropar på mig. Renbäddad och fräsh. Förmodligen så kommer skrutt kräkas i den inatt när hon får mat men.. Då var den iaf ren ett tag! *ler lite*
Imorgon bär det av till Std och mormor. Det är tydligen någon som saknar sitt barnbarn himlans mycket så det är nog bäst för mig att jag åker.. Annars står hon väl plötsligt utanför dörren...

Hade förövrigt finaste kvällen med Mirko igår.. Vi låg i varsinn ände av soffan och snackade strunt i flera, flera timmar. När vi inte gosade med Sanna förstås.. För det gjorde vi ju onekligen en hel del. Min lilla älskade familj.
Jag och Mirko pratade om det igår .. Han är lite som en plast/styvpappa för älsklingen.. Och inget gör mig gladare än om han vill vara det.. Hon behöver en manlig förebild.. Och tja, han är kanske inte världens bästa förebild.. men han är den snällaste, finaste killen jag känner.. och det är det som finns i hjärtat som spelar någon roll. Inte vad han har gjort tidigare! Och ja, det allra viktigaste.. Han älskar Sanna!
Dom är så söta mina änglar.. När han gav henne mat igår var jag nästan tvungen att gråta en skvätt... tillgivenheten och kärleken i hans ögon.. och i hennes.. Mitt hjärta smälte likt smör i sahara.
Sov över gjorde han oxå och det var skönt att få ligga nära och hålla handen och somna tryggt.. Även fast man får kärlek i överflöd av skrutt behöver man lite vuxen närhet oxå.. (och nej, jag menade inget annat nu..och ja, han är fortfarande förlovad med S.. don´t worry)

Det var helt enkelt en underbar kväll och jag har gått omkring och varit glad hela dagen.. och älsklingen med..
Vi tog en promenad och liten lyckades till och med hålla sig vaken halva promenaden..det är nog rekord.
Och imorgon blir det första tågresan!

Hon fyllde förresten två mnd i onsdags det lilla livet. Tiden går så jävla fort att jag inte alls hinner med. Och hon lär sig nya saker hela tiden. Nu är det snart farligt att ha henne på skötbordet eftersom hon lärt sig att förflytta underkroppen med hjälp av benen.. Sååå söt men livsfarligt!

A har sagt upp mitt abonemang nu på mobilen.. Det märkte jag igår morse.. Så nu har jag nytt nummer men inte råd att fylla på den så om ngn mot all förmodan vill mig ngt så kommentera/msn-a/maila om du vill ha det nya nummret.

Well .. jag är off till sängen. Skall upp tidigt imorgon!

Vad har ni för helgplaner folkens?

//Liten trött E.

Ni får ett par mysbilder på älsklingarna på köpet :)


              


    

Kommentarer
Postat av: C

Sötnosar.

Menmen, C vill oxå ha en sån tröja. El ja, LillaC då...

pussa på

2008-09-14 - 15:33:38
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0