Tjuv!



Ja, då var det bevisat. Sanna´s mamma är en tjuv. Av den simplaste sort.
Jag har tjuvat på Willy´s.. *suck*
Dessutom helt intetanande.. i varje fall tills jag kom hem.

Orkade som vanligt inte ta en korg eftersom jag inte skulle ha så mycket.. En cola var dock ett måste.. Och eftersom Sannisen var halvvaken tänkte jag att: Nej, inte uppepå henne.. eller ja, i vagnen.. då vaknar hon.. Så jag lade den i nätpåsen.. väl och bra.. tog det andra jag skulle ha.. och lade det Uppepå henne eftersom det var småsaker..

Kom till kassan, betalade och gick.. Men mindes jag colan i nätkassen? Nej, det gjorde jag inte.
Så ja, nu har jag tjuvat på Willys.. Pinsamt!

Återigen ett bevis på hur disträ och förvirrad man är nuförtiden! *suck*

//Tjuven E

Kommentarer
Postat av: Mumari

Haha! Vad härligt pinsamt! Jag har råkat tjuva tvättmedel en gång, eller rättare sagt min äldsta son, när han satt i vagnen, jag märkte det inte förrän jag skulle kliva på bussen och fick panik och sprang tillbaka med det och bad om ursäkt :D



God morgon på dig också :o)

2008-09-19 - 06:17:36
URL: http://mumari.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0