Scared of the unknown...



Are you slipping away?
this is hard for me to say
I'm barely holding on
so scared of the unknown.


Och just nu har orden tagit slut och jag är mest tom och sliten.
Orken räcker till lilla älsk men inte mycket mer.
Lägenheten hålls i någonlunda skick, kläder blir tvättade och jag blir duschad.

Tele är avstängd och nytt nummer finns men ges endast ut till väl valda.
Sorry, men tele stressar mig och jag är oavsätt inte vidare trevlig just nu.
Av samma anledning så undviker jag även msn ganska mycket.

Jag passar istället på att läsa böcker och plugga.

Tack för era underbara varma ord. Det betyder så mycket, så mycket!!
Att ni bryr er får mig att vilja hålla lite kontakt med omvärlden i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Jen

Darlinka!

Jag önskar du vore här med... :)



Ta det lugnt du sötaste,

vi vet att du älskar oss ändå.

Det är så mycket värt att få koppla av imellan åt.

Du gör helt rätt i att lägga mest tid på Sanna och dig,

vi finns här oavsett. :)

Love to love you!

2008-09-17 - 10:17:01
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag vet inte vad det är som har hänt, men finns här i cyberspace och hejar på dig.

Varm kram från tess och kaiya!

2008-09-17 - 13:31:34
URL: http://glam-a-mama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0