Obeskrivbar kärlek.



Älskade unge.

Jag önskar jag kunde ge dig en värld fylld av glädje, vackra drömmar och sagor med lyckliga slut.

Jag är lessen att jag inte kunde ge dig en kärnfamilj. Det har alltid varit mitt mål.. att bli en sådan där svensson i villa med volvo och vovve.
Det låter kanske lite småtråkigt men för mig klingar det Trygghet.
(och det är allt jag önskar för dig min ängel)

Jag skall försöka vara en så bra mamma jag kan och ge dig allt du vill ha.
Kärlek skall du få i överflöd.
Och någongång hoppas jag få råd att visa dig världen.
Och jag skall plugga flitigt så du får en bildad mamma.
(för jag vill inte att du skall skämmas över mig älskling)

Du är det bästa som har hänt mig och mitt liv är menlöst utan dig.
Du har kommit att betyda allt och lite till.
Jag skall försöka göra dig stolt över mig.. trots att jag redan gjort mina snedsteg..

Tillsammans skall vi klara det här min vackra unge.
Du, jag och Herr Greger.
Världens bästa lilla familj!

Mamma älskar er till evigheten....Tack för att ni finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kommer ge henne så mycket att hon aldrig behöver sakna något det är jag stensäker på! För tänk att ha en sån underbar människa som dig till mamma. Hon kommer vara superstolt!

2008-09-24 - 10:39:43
URL: http://metrobloggen.se/josefliin
Postat av: marie

fint skrivet, bra blogg och söt dotter!!

mvh marie

2008-09-24 - 21:38:49
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: ina

Åh Elin! Sanna kunde inte fått en bättre mamma! Saker betyder faktiskt ingenting så länge man inte har kärlek och kärlek får hon i överflöd! Hon kommer vara stolt över dig, för hon har världens sötaste och snällaste mamma :)

Tror inte du behöver oroa dig för liten, så länge hon växer upp och blir lika go som dig <3

2008-09-24 - 22:06:05
URL: http://youngandreckless.blogg.se/
Postat av: Jen

"Och det var vi mot världen igen..."

Du är en underbar mamma gumman!

Hos dig finns massor av kärlek och ömhet.

Detta klarar ni galant... :)

Pussar till er alla

2008-09-24 - 22:44:06
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0