Snorattack!


Det finns en possitiv sak med att inte kunna sova på natten för man tror att hjärnan kommer sprängas av snor och myrkrypningarna gör en vansinng..
Man får pluggat massa!
Så ja fick läst tre kapitel och svarat på massa frågor. Hej Nattliga Effektivitet!
Känns onekligen väldigt skönt trots att man är lagom seg idag.

Hejdå salongsberusning?

Nåväl.. Jag längtar som sagt som ett barn på julafton. Det här kommer bli spännande!
Onekligen!

Nu blir det mys med bäbis, påklädning och promenad.

Ha en underbar helg vännerna!

//Den där E,..sjuk men glad ändå.


Kommentarer
Postat av: Jen

Ohh babe! Jag är så himla stolt över dig med!

Och jag älskar dig massor...

Visst måste man städa ur gammal skit ur livet ibland.

Risken är ju annars att det blir en hög man inte kan ta sig igenom...

Krya på dig och ta hand om er.

Jag tänker på dig och finns här om du behöver mig!

Puss puss din Nenny

2008-09-26 - 23:17:29
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0