Tack Cikoria!!



En liten bild på Sanna och det underbart vackra lapptäcket hon har fått av Cikoria ...

Denna kvinnan gör underbara lapptäcken och av en slump ramlade jag in på hennes blogg för ett tag sedan och då skulle hon ge bort ett par lapptäcken.. först till kvarn gällde.. och som vanligt var jag inte först..  Blev lite lessen men tänkte att sådan är livet..
Men plötsligt får jag ett mail om att denna söta kvinnan har börjat att göra ett aldeles eget lapptäcke till min älskade skrutt.. Vet inte hur jag skall kunna tacka henne.. Det är något så in i bomben gulligt iaf.. Blev alldeles tårögd när jag fick hennes mail och läste varför hon tyckte jag skulle få ett alldeles speciellt täcke...
Sanna ligger iaf på det i gamla soffan och myser.. hur mycket som helst och titta på där för henne!
Ni skall få se lite fler bilder: (klicka för  att förstora!!!)

         

Tack så hemskt hemskt mycket snälla Cikoria.. Vi är jättetacksamma och glada!!
Många kramar från oss!





Det är förövrigt länge sedan det kom en Sanna uppdate så här kommer den:

Sannisen är 57cm lång och väger 5440g. Om 4 dagar blir hon två månader och tiden springer verkligen ifrån mig..
Min lilla tjej som redan börjar bli så stor..
Hon ler mycket och är i regel världens gladaste lilla älskling såvida magen är snäll mot henne..
Det allra bästa som finns är att ligga naken på köksbordet, sprattla med benen, kissa lite och prata med labanfigurerna som jag har hängt i lampan över köksbordet..
Mat är oxå en höjdare förstås.. Det allra bästa faktiskt. Hade hon kunnat hade hon nog ätit hela dagen :)
Att rapa är dock ingen höjdare.. då skriker vi och förmodligen tycker hon att det är den sämsta restauranten i stan som kommer och tar maten innan man är färdig med att äta..^^
Sovrutiner börjar hon oxå få.. Underbart skönt! Nu är det bara jag som måste lära mig att komma i säng istället för att slösurfa/städa/göra annat.. Men tiden går ju så hemskt fort..

Nåväl.. hon är helt enkelt det mest perfekta barnet i världen och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig hon gör mig..
Mammas vackra, duktiga tjej!



Sannisen och jag önskar Er alla en god natt ♥

Kommentarer
Postat av: Michis

Hon är supervacker, världens finaste bebis (än så länge kan jag ju skriva så, men jag kommer nog att tycka att min egen vinner sen...) ;-)



Och Cikoria är otroligt snäll som gör såna superfina babytäcken!

2008-09-07 - 07:11:25
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Jen

Naaw, vad underbart älskade!

Hon är absolut den vackraste ängeln på denna jord.

Love you!



Fruktansvärt snällt att göra ett så fint täcke till er.. :D

2008-09-07 - 10:05:00
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Cikoria

Tack för alla fina ord, jag rodnar och blir glad på samma gång.

passa på att sova när Sanna sover, du behöver alla minutrar du kan få.



KRAM

2008-09-07 - 10:32:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/
Postat av: C

Oj, vilket fint täcke. Vad snällt!



Men jag vet inte vad jag tycker om att Sanna börjar växa förbi C... hm..

Men underbar är hon!

pussa på

2008-09-08 - 11:14:38
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0