Årets första dopp!




De senaste dagarna har i princip spenderat utomhus från förmiddag till läggdags. Det känns som att man måste passa på när det väl är fint väder!

Kungsparken med LitenLina var tokmysigt i torsdag btw. Ligga på en filt i gräset och bara vara... Lite solbränd blev jag dessutom! Men att vi ses alldeles för sällan är ju ett som är säkert!
Dejt i veckan baby?

Gårdagen spenderades med Juha nere vid sjön och jag fick tagit årets första dopp! Det ni!
Ungefär en månad tidigare än förra året. Visst var det kallt men inte hysteriskt och den kändes som en befrielse att äntligen fått kroppen i "riktigt" vatten.
Nu längtar jag till havet och ett par grader varmare vatten! Sjön är inte riktigt samma sak!

Det är ju lite synd att Liten inte kan gå ännu ... och att hon måste äta upp allt i sin omgivning när man släpper ner henne. Nog för att gräs och sand kanske inte är så farligt... men jättenyttigt kanske det inte är direkt? :)
Det hade varit så fint att kunna sätta henne i sandlådan och så... Men, men .. den tiden kommer den med!

Vad skall man hitta på idag?

Vad skall Ni göra??

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, nej inte farligt men ungar fått lätt "mask-i-magen" men det är ju inte hela världen. Vilken sjö är det ?

Havet är underbart. Längtar efter det med.

2009-04-18 - 09:49:42
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: ina-bina

Hahaha, REDAN badat? Eloge! :D



Förra året badade jag i maj nån gång (tror jag), fast då kom ju sommaren med en jättefart!

2009-04-18 - 09:59:49
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Pax

Bäb... hon kan visst leka i sandlådan om hon visar intresse för det. Hon kommer inte sätta i sig farliga mängder sand, det kan jag lova! Och lite mask i magen kommer hon få förr eller senare ändå. Fast Amy har hittills aldrig fått mask och den ungen har mer eller mindre bott i sandlådan sen 6-månaders ålder! :p



Och angående badet, jävla galning!

2009-04-18 - 14:49:46
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: Jen

What!!!?? Bada nu!? Tokstolle...

Här väntas det till ett 20 tal varmare grader. :/



Rob kommer på posten, så fort jag hittat ett tillräckligt stort kuvert. :P

2009-04-18 - 20:12:41
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0