Kan själv för h*vete!


Ja, vad i hela friden skall jag med någon jäfla machotyp till när jag är precis lika tuff och macho själv?

Idag har jag flyttat tre bokhyllor.. varav den ena är preliminärt ombyggd till gömma-skor-skåp slash post och lägga saker på bänk med tillhörande skynke.. Iskruvat skall tilläggas!
En byrå.. full med kläder och skit har flyttats från hallen och in i sovrummet..
(nej, det är dumt att tömma hyllor och annat..det tar dubbelt så lång tid, innebär massa jobb och gud hjälpe mig det kan bli lättare att lyfta)

Bäddsoffan from hell .. otympligast och tyngst har flyttat in i sovrummet medan sängen har flyttat ut i vardagsrummet.

Så ja, projekt barnrum har börjat så smått, så smått... men det är klart att det är massa mer som skall till men.. färg på väggar.. hyllor..

Och nej, det är egentligen inte att jag vill att Liten skall sova ensam ännu. Jag tycker hon är för liten.. Men med tanke på min ständiga hosta och väsande lungor så har jag insett att det faktiskt inte funkar.
(senaste veckan har jag sovit på soffan)
Jag väcker henne om och om igen. Och nu är jag inte ens förkyld.. Så ja, det är ju inte så att det kommer bli bättre heller.
Så det känns som att detta är den bästa lösningen.


Men åter till om-möberingen.

Elin kan själv förhelvete!
Så det så!


Punkt!

Kommentarer
Postat av: Jen

Well, trots att jag "äger" en sån där machotyp så får jag banne mig lära mig att jag kan själv ändå.

Mansgrisar! -morr-

Nee, vill man ha något gjort så är det bäst att göra det själv.

Go Elin! :)

2009-04-28 - 11:56:28
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: loppan

BRAAAVO!!! såå ska d låta!! :-)

2009-04-28 - 12:37:13
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0