R.I.P Old Friend




Efter vad jag kan tro har blivit lite för mycket bankande, lite tveksam dj verksamhet samt lite tuggande av Sannis och Herr Greger så har Stereon tackat för sig.
Det var väl en fråga om tid.
Den är gammal och skruttig och mestadels hemmabygge om man ser till sladdarna.. Men alltså... Skit!
Jag VILL ha en stereo!
Jag vill kunna lyssna på mina gamla kassettband och radio.

Någon som har en stereo att skänka? -puppyeyes-



I övrigt så känns dagen väldigt lång idag. T ringde klockan sju imorse(!!)

T: Duuuuu... K kan inte följa med till sjukhuset.. snälla, kan du följa med.
Jag: öh,öh. va? När då?
T: Bussen går typ kvart i åtta..
Jag: ööh..öh..barn.. sover.. jag .sover.. men ring snart..ööh.. jag fattar inget nu.
T: Men är du trött gumman?
Jag: Öööh..öööh...mhmm... ring snart...
Jag: Klick

Jojo.. i halvdvala gick jag upp, gjorde välling.. med ett öga skall nog tilläggas.. väckte liten, kastade på oss kläder och ja, ni vet .. allt det där.
Vi hann... knappt. Men vi hann.
Så nu har hela dagen spenderats på spårvagn/sjukhus/fik och man är ganska trött i huvudet. Liten är ju inget jätteFan av att åka vagn.. Who can blame her?

Så nu har hon ätit, hennes mamma har fått kaffe och snart bär det av ut igen. Man får passa på.
Allt som kan skingra tankarna.
Allt som får en ut ur lägenheten.
Ja, jag skall ärligt erkänna att jag känner mig lite fängslad ibland. På kvällarna.
Man saknar vuxet sällskap, att det händer något..
Men,men... det är smällar man får ta. Jag hade ju faktiskt  aldrig velat byta bort det här livet!

Vi hörs ikväll mina vänner.
Ikväll har jag dessutom något att se fram emot.. Kan hända jag delar med mig av det .. kanske!


Kommentarer
Postat av: emily

Men ååååra.. tänk att elektronik är så förädiskt! Ska alltid sluta fungera.. argh!

kramar

2009-04-20 - 18:42:05
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0