Status:




Skrotungens Status:

Lilla fröken bus ligger och pratar i sängen efter att hennes mamma har nattat henne för jag vet inte vilken gång i ordningen. -pust-
Vissa kvällar är längre än andra helt enkelt... och energin är det helt klart inget fel på!
Men det är ju förvisso skönt.. det vore väl värre annars.
Imorgon är det Bvc och läkarbesök på dagen. Jag gillar dom här småkollen. Det känns skönt att få det bekräftat att allt är ok.. även fast man kanske vet det. Men hon har ju faktiskt tre veckors sjukdom nyligen så man känner sig ju lite paranoid.

Den gnälliga mammans status:
Det känns på sin plats att uppdatera lite om mamman nu. Jag har förstått att det är några av Er som har börjat att oroa Er lite för mig. Jag vet inte riktigt varför Men... det är såhär: Det finns Ingenting att oroa sig för!
Jag lovar! 
Alla har vi våra up´s and down´s så även jag. Man är inte Alltid glad, pigg och social. (det sista är förvrigt väldigt sällan) Man orkar inte alltid spela.. även fast jag tycker jag börjar bli ganska bra på det igen. Man orkar inte alltid diskutera.
Vissa saker går lixom inte att diskutera bort och då är det lättare att åta det ligga!
Men visst, jag känner mig trött, sliten och stundtals ganska trasig i själen. Jag är rädd för den stundande sommaren. Jag gillar inte sommaren. Jag gillar att bada men jag gillar inte att det är ljust, varm och att allt skall vara så jäävla bra och kul jämt. För det ÄR det inte. Ok, jag kanske är negativ.. men det är för att jag är rädd. Mina större down perioder kommer alltid på sommaren och jag Får Inte få någon sådan nu! Det går lixom inte!

Ang. det här med känslor så är det förövrigt skit. Det gör ont, skaver och bränner och jag är inte bra på att hantera dom!
Jag borde bli som Martina ... Ligga ett par, tre gånger och springa!
Det är lättast så!
Undrar om hon ger snabbkurser?!


Så ligger det i alla fall till!
No need to worry!

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för alla dina fiiiiiina komentarer vännen. Dom värmer oerhört och jag får SÅ dåligt samvete att jag inte komenterar hos dig oftare. Jag försöker skärpa mig!



Hoppas allt är bra med dig? och lilla söta skruttfian? Hur gammal är hon nu förresten? Tiden bara rusar fram...



bamsekramar till er båda!

2009-04-24 - 07:07:12
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Martina

Snabbkurser..ingen dum idé! Skall iallafall försöka få in det i Sannas läroplan;) Hihihihi

2009-04-24 - 07:42:39
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken trevlig blogg

Något jag kommer forsätta att besöka

Hoppas du mår bra =)

2009-04-24 - 20:04:20
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0