Fylla och ett ligg pretty please! Nu!

The world is callin' you and you must answer
But you can take me with you in your dreams, and

If you ever get back to Amarillo
In a shiny new car or worn out shoes
If you ever get back to Amarillo
I'll be waiting for you

Jag sitter här och nostalgitrippar som de flesta kvällar. Jag dricker mitt kaffe, som de flesta kvällar.
Jag lägger in musik i mixpoden (till vänster) och som de flesta kvällar önskar jag att jag var någon annan stans.
Långt, långt bort.

Pratar lite med Necro som skickar  fin countrymusik och jag kan inte låta bli att le lite... Vi har en sådan fin kontakt och jag är glad att han finns i mitt liv. Han är så fruktansvärt olik mig på många vis. Han är stundtals en omogen dretunge på vad som kan tyckas vara 14 år och inte över 20 som han faktiskt är ..Som älskar kiss och bajs, Hitler och könsrock. (vilket iofs kan vara jävligt bra) Men om man lixom bortser från de där sidorna så är han liten och alldeles underbar. Jag känner mig trygg med honom, i våra samtal som jag inte gör med så många. Det är något som jag inte riktigt kan sätta fingret på men som gör att han känns speciell.
Det är tråkigt att man träffas så sällan bara... Jag hade gärna spenderat tid med honom, countrymusik, en flaska whiskey och hel natt att bara sitta och drömma sig bort.
Oh well.. det kommer hoppas jag. Snart!
Han är ju min lilla baby ; )



  Vi är hårdast i stan jag och Necro.

Förövrigt bojkottar jag nätet en hel del nu. Dagtid är det utelek som gäller och kvällarna är det bok och soffläge.
Mestadels.
Imorgon blir det picnic i Slottskogen med vänner och småtalibaner...


Förresten så är jag lessen. Min blogg har blivit förjävla tråkig.
Jag behöver en fylla och ett ligg.
Anyone?


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hmmm..ja hade jag inte varit så fruktansvärt långt bort, och dessutom präktigt upptagen ;-), så hade jag ställt upp. Allt för en vän ;-)

2009-04-19 - 14:29:14
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg kan aldrig bli tråkig. Aldrig någonsin. Du är bäst på att skriva.

2009-04-21 - 23:19:29
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Postat av: Marie

Men vad bra att kommentaren stack iväg innan den var klar.....

Jag saknar dig på msn.

Kraaaaaaaam!

2009-04-21 - 23:21:35
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0