Sundays gone...





En sådan där riktig slappdag.. man går runt i nattlinne halva dagen. Både jag och älsk.
Vi småstädar, byter sängkläder, försöker bygga egen rullgardin (med sådär resultat) äter och leker.

Det var inte toppen blått ute som jag trodde det skulle vara men lite lagom blåsigt, mulet men varmt.
Picnic i sandlådan på lekplatsen fick det bli.
Bananer, kiwi, "saft" och ett halvt kg sand. Ett hemskt nyttigt mellanmål. Roligt för liten och stor.

Kvällen gick i sakta mak den oxå och nu blir det att vältra sig in i duschen. Skölja av sig och lägga sig i en renbäddad säng. Jag är trött som tusan!

Imorgon är det i alla fall måndag.
Thank god för rutiner!

Och tack till xxx som förgyllde min gårdag och min morgon med telesamtal. Guld värt babylove.

Slottskogen
och titta på djuren imorgon kanske? Borde inte vara så mycket folk då tycker man?!

Vad skall ni hitta på?


                  

(bilderna är klickbara)

Ang: sista bilden.. Har ungen ärvt sin mors paranoia möjligen? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0