Dagisplats!



...Jag, Tina, Kim och Pilla hade tjejkväll med ett par glas rött och kexchocklad igår...



Jag har varit bitter ett tag. Eller ja, jag är väl bitter ganska ofta om jag skall vara ärlig men på senaste tiden har det nog varit mer än innan.
Men nu så kom det i alla fall Ett väldigt positivt besked.

Vi har fått dagisplats!

Trodde inte det skulle fungera med tanke på vissa omständigheter men det gjorde det då alltså. Så nu är jag sjuk av förväntan och nervös och lite lessen på samma gång.
Mammas lilla bäbis har blivit en dagisflicka! Återigen förstår jag inte vart tiden tar vägen.
Så på måndag smäller det! Snabba puckar är det som gäller!
Och vad skall med egentligen? Regnkläder, extrakläder, blöjor, salva? Hjälp tack?


Gårdagen blev oxå otippat väldigt bra! En fika med tant Märta i Angered, utelek med tina och barn samt en tjejkväll som avslutning.
Lovely!

Nu blir det lunch och lite handlande med Mia och ikväll kommer LitenLina. Henne har jag saknat! <3

Ut i regnet med Er... det är sjukt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0