Kräftskiva samt en del annat!



Liten Lina kom och spenderade fredagen som planerat. Tjejsnack, mys och sånt där gnäll vi är så bra på. Karlgnäll! ^^
Det är i alla fall skönt att vi är lika hopplösa och lika stora fjantar båda två! Haha.
Det underlättar lite då.

Fick besök efter att Lina gått vid 23 som stannade över natten och det blev en hel del prat och mys där med.
Nostalgi, Nick Cave och varsin Guiness.
Har kommit på att Guiness blir godare desto äldre jag blir.. märkligt det där! Men ack, vad gott!





Lördagen var en trött dag .. Men det blev såklart en del gjort i alla fall.. Hade stekt en massa kyckling som jag rensade och fräste massa grönsaker till som blev till matlådor i frysen. Inte nog med det så bakade jag bröd och jag och Liten kunde äta nybakade frallor till lunch! Mums!
Lite bittert var att jag glömt att köpa havrekli/vetekli så det blev ljusa frallor men det får funka för den här gången!
Är ju som bekant inget fan av ljust bröd ... varken för smaken eller nyttigheten.. men,men.. nästa gång I´ll do better!

På kvällen arrangerade hyresgästföreningen här i området Kräftskiva och dit begav vi oss såklart!
Det var en hemskt massa folk och det doftade underbart från både korvgrill och kräftor! Billigt som tusan var det dessutom! Man tackar, man tackar.. Ibland är Poseidon bra trots allt!

En tidig kväll blev det och det var väldigt skönt att vakna (pigg) utan att vara död idag!
Frukosten intogs hos Tina och sedan var vi redo för att bege oss till staden!
Något handlande blev det inte men en liten fika och lite strosande..
Med två galna talibaner begav vi oss hem, lagade tacos, tände levande ljus och hade en nästan romantisk middag ;)


Nu ropar sängen... det har den gjort alldeles för länge!
Jag skall dock kasta mig i duschen, hänga lite tvätt, plugga lite lätt..dock i sängen .. och sedan blir det att säga hej till John Blund!

Det kommer bli ovanligt att behöver gå upp tidigt imorgon.. Men jag antar att det bara är att vänja sig nu efter ett år av slappa morgnar!

Jag hoppas ni har haft en trevlig helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: T

Åh tack, vad sött sagt av dig:) Inte alls stalkeraktigt, kul att få respons, dina mental pictures stämmer säkert med verkligheten;)



Anton är väldigt speciell..om jag skulle beskriva hela honom skulle ni alla komma och kidnappa honom!

2009-08-24 - 20:56:00
URL: http://www.starfucced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0