Vinn skyltar i Shabby-Chic stil!


Vår allas Mumari har utlyst en tävling där man kan vinna en av hennes ljuvliga skyltar i shabby chic stil!
Självklart vill jag vinna: Coffee makes my day skylten och ha den i köket!
Jag borde faktiskt ha en sådan känner jag!

Kan tillägga att jag som varje morgon den här veckan sitter här just med mitt kaffe och mitt snus...
Rökning sker ju inte inomhus längre men.. Jag springer allt fram och tillbaka!

Så håll tummarna för att jag vinner eller gå och in och tävla själv!

Tävla det gör du via den Här länken!



Kommentarer
Postat av: Jen

Ohh så söta! Håller på dig babe!



Naaw, tweet! Jag vet ju egentligen att du gillar de serierna...glömde bara bort det.

:P

Och förresten så vet jag oxå att du gillar blod och sex. (tolkas hur det tolkas vill);)

Så därför tycker jag du ska glutta lite på den serien...den blir bara bättre och bättre. :D

Puss puss

2009-08-27 - 23:12:08
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0