Vackra December!




Det är sådär vansinnigt vackert ute idag! Solen skiner från en klarblå himmel och det ligger precis på gränsen till minusgrader. Imorse var det hela minus 4 grader! Lycka!

Frosten ligger som ett vitt täcke över mark, träd och hus och jag inte göra annat än sucka lyckligt!
Det är såhär världen skall se ut...
Sommar i all ära men vinter är magiskt. Mycket, mycket bättre helt enkelt...
Och de tysta, tysta stjärnklara nätterna!

Det är när man står och blickar upp mot den där nattehimlen man verkligen förstår hur liten man är.
Mäktigt skulle jag vilja kalla det!

Hade hoppats att jag skulle lyckas ta mig ut och promenera innan dagis men det gick visst inte riktigt...
(Det var ju det där med att planera)
Dock skall vi ta en promenad hem och liten skall få springa av sig buset i benen innan vi tar kväll med allt vad det innebär...


Förmodligen kommer Juha ikväll så då blir det nog ryggläge i soffan istället för allt det där man egentligen borde göra ;)
Men o andra sidan... Det försvinner ju ingenstans!

Julbak imorgon kanske? Eller ikväll?
Ge mig fler timmar på dygnet tack!

Jag går och duschar nu ...  ta hand om Er! Och tack för tipsen igår ni två som kommenterade!
Skall köpa Tranbärsjuice idag!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Åååh, det ser ut som snö! :D Vinter är magi. Vintern får en att känna sig som ingen annan årstid gör...



Här var det för övrigt 8 minus :P

2009-12-02 - 23:58:39
URL: http://inabina.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0