LuciaFirande i Ottan!




Klockan ringde kvart över fem imorse! Hiskligt tidigt må jag säga!
De enda gångerna jag är vaken vid den tiden är de gångerna jag inte hunnit somna ännu!
Omställning!

Lilla Skrot var inte heller speciellt pigg men upp och iväg till dagis kom vi!
Lite småtypiskt att det är en fredag eftersom hon faktiskt är ledig på fredagar men...

De var så duktiga de små liven!! Man blev alldeles, alldeles rörd faktiskt!
Mitt lilla hjärta blev dock buret in. Hon hade Inte velat gå själv. Och vill inte min tjej, ja, då vill hon helt enkelt inte! :) Ut var det dock inga problem.. då gick hon så fint så!
Jag tror inte heller jag ljuger om jag säger att hon var den enda som dansade när de andra stog och sjöng! :)

Men är man liten så är man liten helt enkelt!

Efter tåg och sång blev det lite fika och lite lek..  barnen var nog lite extra uppe i varv med tanke på att föräldrarna var där skulle jag tro och jag kan inte neka till att det onekligen var lite skönt att få lov att packa ner liten i vagnen och gå hem till Tant Tina och dricka kaffe och äta frukt!

Nu har hon snart sovit två timmar och det är väl på tiden att väcka henne... Ikväll/I eftermiddag är det nämligen dags för en sväng till Jul på Liseberg med "mamma och pappa"

Det blir en lång dag både för mor och barn det här känner jag!






Förövrigt är det Idolfinal ikväll!
Vem hejjar ni på?

Jag hoppas på Calle men tippar på Erik...!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Så söt hon är då din lilla pepparkakan :)

Vi var oxå på luciafirande imorse, omänskligt tidigt.

Säger som dig, enda ggn man är vaken vid den tiden är när man inte somnat än...

Men mysigt va de, dock utomhus, iskallt, men för Alexx va det nog ganska bra för han hade ju jobbat hela natten och kyla håller en ju piggare än värme..

Fint var de ial. N sjöng blinka lilla stjärna högre än alla andra och K stod och sjöng (fast de hörde man inte) och gestikulerade med händerna.. hehe barn är sötast :) Våra barn offcourse ;)<3

2009-12-11 - 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0