Överskattat som tusan!



Nyår: Hiss eller Diss?



Jag har aldrig varit fan av nyår. Det skriver jag varje år. Så jag gör det även idag!

Nyår är för mig endast en hype. En dag där allt är så sjukt bra, så sjukt kul och förväntningarna stiger till skyarna.
Jag förstår det bara inte.
Det är väl som vilken annan dag som helst?

Jag och Sannisen kommer i alla fall inte fira på något speciellt vis.
Det blir klänning och god mat. Hon och jag och Herr Greger ♥ Min älskade lilla dysfunktionella familj!

I övrigt skall det städas, dammas och skuras och göras klart för en ny start. Ett nytt år.
Ett förhoppningsvis bättre år.

Nu skall det snart postas lite TraderaVinster, handlas lite och om det inte är för kallt. Minus 10 står det på mätaren!
(vilket jag är övertygad om att det är så skall vi härja runt i snön en stund och åka pulka)

Nej. Dags att slänga på en kanna kaffe och göra lite nytta!

Hur firar Ni dagen?


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Nu när jag såg ditt namn på bloglovin så kom jag att tänka på om jag någonsin skrev god jul tillbaka till dig, eller om jag faktiskt gjorde det? :/



Ska inte du heller hitta på något ikväll? Känns bara som en enda stor press att festa, supa, vara helvild och ha skitkul. I slutändan är det ju bara en dag!



Gott nytt år på er i alla fall, sötungar :)

2009-12-31 - 12:40:27
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Suck. Jag måste trott att jag svarat på din hälsning också, men måste villat bort mig bland alla andra kommentarer man fick under jul. Men tänkte på er, det gjorde jag i alla fall :P



...om det är till någon tröst så här sent ;)



Ja, hoppas att du också får ett nytt år med massa värme och kärlek. Det skulle ju inte sitta fel ^^



Kram på er båda två, dig och lillstrumpan :)

2009-12-31 - 16:03:57
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0