Så blev det finally Julafton!





Jag säger inte så mycket om gårdagen mer än att vi efter jävligt mycket om och men, ersättningsbussar och annan jävla skit innan vi kom fram till Strömstad, mamma och julen.
Thank God. Jag trodde ett tag att det aldrig skulle ske.

klockan blev dock mycket och Lilla Skrot var vi tvungna att skicka i säng nästan omedelbart.
Såklart fick hon öppna sin obligatoriska "lilla julafton`s present" ...
En bobbycar... Eller ja, nalle puh car om man vill det istället.
Den är i alla fall så jävla fin och hon älskar den!

Jag misstänker att någon kommer bli sjukt bortskämd med julklappar ikväll faktiskt! ^^

Eftersom jag oxå är barn i familjen var jag oxå tvungen att öppna ett paket. Pengar fasttejpade på världens sötaste spargris och ett par tights (utan hål i grenen) som skall användas ikväll!
Tack,tack snälla mamma!!

Nu blir det strax en liten hårfärgning för min del och dusch innan finkläderna åker på.
Julmiddagen intages som vanligt klockan fem. Efteråt är det julklappar, kaffe och kakor!
Förövrigt i år endast rischocklad som jag och Sannisen bakade häromdagen.

Och jodå.. det kommer bilder.. bara jag orkar hämta kameran..Just nu gör jag inte det!
Jag hade egentligen behövt att sova en liten kvart!

Men nu: Sjokedorisej på tv, hårfärg, lite kaffe och smygklämmande på paket!!

(unge? Jag? tyst på Er!)


God Jul alla mina nära, kära, random bloggläsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0