Starfucced is my saviour!




My knight in shining.... eller .. rätt och slätt: Teija aka Starfucced! ^^




Ja, jag säger nå det: Världen upphör aldrig att förvåna! Inte Teija heller för delen!
Nu låter det kanske som att jag känner Teija. Det gör jag inte, men jag har följt hennes blogg ganska länge.

Hon är den där supemamman som har krafter jag inte anade att det bodde i en kvinna!
Dom kvällar jag ber aftonbön (vilket kanske inte är så ofta) brukar jag be om att jag skall bli lika bra, lika snygg och lika effektiv som henne.

Nu är det ju det där med att "någon" aldrig hör mig. Men i vilket fall. Det var inte dit jag skulle komma.

Teija hade en tävling där man kunde vinna  2 st Yantramattor. Spikmattor dvs!
Kruxet var att man skulle lämna en motivation. Jag är inte så bra på det där skall ärligt erkännas.
Men sagt och gjort.. Jag lämnade en motivation.

Såhär stog det i Teijas blogg när jag kom in och skulle kolla för en stund sedan:




Right now. This is it. It’s here. Blink and you’ll miss it.

december 29, 2009 av starfucced

Vinnaren är dragen och den lyckliga är SAGOELIN.

Jag kan ju inte låta ett nervvrak  med axlar som sitter ihop med öronen läsa min blogg. Att hon dessutom har en sned rygg och försvagade ryggmuskler gör att jag får en bild av Quasimodo. Hon är redan gammal och förbrukad så egentligen borde hoppet vara ute, om det inte vore så att jag har en fribiljett till total harmoni till henne! Grattis Elin, din matta kommer med Posten när du hört av dig med adress."

 



Så ja.. tack snälla rara du! Jag är både förvånad och oerhört tacksam! God knows I need it! :)
Jag återkommer med rapport om hur den fungerar! (såvida jag inte bosätter mig på den och går i ide ett tag)


Läs nu flickans blogg oxå mina vänner. Oerhört upplyftande sak som bjuder på skratt, ett ärligt språk och spännande Ica-Shopping!

www.starfucced.se



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo! kollade igenom mina gamla kommentarer i bloggen och hittade en från dig:) Hihi! HUr lever livet med er? Hoppas bra!! God fortsättning!



Kram /Hanna

2009-12-30 - 22:01:10
URL: http://hasorite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0