Gröt i hjärnan!



Liten skrutt på nya äventyr!



Jag har gröt i hjärnan och jag har gröt på halva köksbordet!
Så går det när man har små små troll som tycker det är roligare att spotta och grisa än att äta.
Gröten i hjärnan har dock med för mycket skola att göra.
Jag vet inte riktigt vad som är jobbigast.

Jag fick i alla fall gjort mitt första delprov i soc. behandling och jag tror det gick bra. Tror förvisso bara man kunde få godkänt på det. Men ja, sålänge man klarar sig så är ingen gladare än jag!
Fick dessutom skrivit klart psykologiuppsatsen och mailat in den kl kvart i ett inatt. 45 min efter deadline. Jag hoppas hon godkänner det i alla fall... Risken är förvisso inte större än att jag inte får kommentarer på den utan bara ett betyg. Så anyway så överlever jag!
Tack älskade fiin för hjälpen med den där j'vla källkritiken. Jag blir ju helt förvirrad!

Ikväll hade jag tänkt att ta med liten hem till Tina och kolla på melodifestivalen och dricka kaffe men sedan kom jag på att jag hade ytterligare ett psykologiprov som skall vara inlämnat senast söndag.
Och att plugga dagtid med Liten sak under tidspress funkar lixom inte riktigt.. Så det får bli ikväll.
Inte för att jag är lessen över att missa melodifestivalen men det hade varit mysigt att umgås lite!

Jaja...Det kommer fler kvällar/dagar! Skolan är trots allt prio nummer ett just nu. Efter Liten såklart!

Dessutom välte Kattjävlen (eller ja, han bet och drog) i mina fina blommor så dom välte och nu är halva min almenacka dyngsur! Jag säger som grevinnan och betjänten: I´ll Kill that bloody cat!
Gah.
Vissa dagar...

Nåväl.. dags att väcka liten som sovit ovanligt länge. Vill ju gärna att hon somnar ikväll oxå...
Dessutom har jag planerat promenad runt sjön och kanske ta lite kort och sedan komma hem och damma/städa/leka/baka lite...

Och ja, jag har fortfarande grym ångest sedan onsdagen därav mitt något maniska beteende!

Ta hand om Er och ha en fin lördag!

Vad skall Ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Hon är så söt!!!



Kramis

2009-02-07 - 17:18:27
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Stefan

Hi hi hi...välkommen hit. Vi har så att det räcker och blir över ;-)

2009-02-07 - 19:13:09
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Cikoria

hej. så härligt att få se lilla söt direkt man kikar in till dig. :) mat är till för att lekas med ha ha ha



jag ska se en film istället för melodifestivalen. borde börja röja undan lite så jag slipper göra allt imorgon. måste ju tömma tösens sovrum, hall och vardagsrum innan målarna kommer på måndagsmorgon. Jag vill ha målat men jag vill inte (orkar inte) plocka undan.



Önskar dig lycka till med läxläsandet ikväll.



KRAM

btw, numera har jag 20 min med bil till den stranden, tidigare hade jag 5 min med cykel dit. Ibland undrar man varför i h-e man flyttar ifrån en sån plats, eller hur

2009-02-07 - 19:58:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0