Prestationsångesten var befogad!


Godkänd på alla tre proven.
I Historia siktade jag endast på G. Det är så skadat tråkigt och varje gång jag sätter mig i soffan med böckerna somnar jag.. Så jag kommer ju inte direkt någonvart med läsandet kan man säga.. blörgh.
Psykologi B och Soc.behandlingsarbete kunde man endast få G och det fick jag.

Det som däremot grämer mig är att jag för första, första gången i princip Någonsin har fått G på en uppsatts. Det har lixom aldrig skett. Det är hemskt. Jag mår illa!
Och visst.. att sitta och skriva 4 timmar innan deadline är inte ultimat. Jag lovar. Men vafaaan!

Mitt humör sjönk som en sten.
Råplugg imorgon och helgen.
Jag känner mig allment kass. Det här får Inte bli en vana. Jobba hårdare helt enkelt.

Det suger.

Nu går jag och lägger mig!

Dröm sött.. snart är det helg!





Appropå Notes to myself från tidigare idag som du kan läsa om här ...

Jag köpte inte kaffe, jag växte inte upp och jag skaffade mig i synnerhet inget nytt liv.
MEN jag piercade mig inte.
Det är ju en bra början...

Eller vad tycker Ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0