Stjärnan...


bilden är i konstigt ljus i konstig vinkel. Jag vet. Jag är o-vig! Käften.


Det ligger en historia bakom... Som jag faktiskt inte tänker dela med mig av här på bloggen.
Lite personlig får man allt lov att vara...

Men det är en stjärna.
Stjärnor är speciella.
Oavsett hur trasigt allt än må vara så finns det alltid stjärnor.

Och ja, ni behöver inte undra.. Det kommer komma mer saker runt om stjärnan... Jag kan bara inte bestämma mig riktigt.
Det måste ... passa... i .. historien.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: queen

Hej fina!



Jag skulle aldrig våga tatuera mig! ont ont ont ont...

Läser du min blogg?



by the way, min tös är på Göteborg horse show.



kram!

2009-02-20 - 00:41:30
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Postat av: freja

fint! ja min sambo gjorde en koifish på hela benet och sen två loutsblommor för sina två döttrar. hans älsta, engla, fick välja färg! haha :) (vart är min blomma kan man dock undra?) ..



men det känns ju som om han klarar det borde jag - jag har ju fött barn förfan!

2009-02-20 - 11:08:09
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0