En måndag har förlöpt...



Min dotter har blivit märkesbög! ^^
Tant Märtha har köpt finaste cheap mondag tröjan till henne!! ♥
Tillsammans med den korta, svarta jeanskjolen är hon en mindre, lika odiskret kopia av sin mamma!
Tack tack snälla tant Märtha!!
Vi älskar dig!




Dagens klädsel
- Svarta Jeans och en sönderklippt svart klänning.
Dagens besök - Söta Zayda kom och drack kaffe och gav presenter till både mig och liten! Tack hjärtat! Bullar, skvaller och gos. Det var supermysigt! ♥
Dagens saknad - Pappa... det är en ständig gnagande tomhet som aldrig försvinner...
Dagens känsla - Overklighetskänslan släpper inte och nu börjar den skrämma mig. Massor!
Dagens dusch - Jodå..stressdusch innan Z kom med liten i matstol framför..  Mig sjungandes! My God!
Dagens sötaste - Sannisen som sade Mamma för första gången! ♥
Dagens dryck - Kaffe, kaffe och mer kaffe!
Dagens friska luft - Åkte till Ica, gick runt lite i Los Angered och hem igen.
Dagens mest irriterande ljud - I´ve got angry voices in my head telling me what to do.
Dagens mat - Kaffe, cola, proteindrink. (ja, jag bakar bullar men jag äter inte)
Dagens låt - Don´t let me get me - Pink

Kommentarer
Postat av: Micka

härlig blogg design.

men snigeln skrämmer mig lite, känns som om han ska krypa ut ur min data ;D

2009-02-10 - 01:25:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0