Sista dagen av ledighet...




Jag kan inte sluta förvånas över hur fantastiskt bra den här julledigheten har varit.
Det känns så ovärkligt på något vis.
Om man jämför med tidigare år när minst En om inte helst fler saker har gått åt pipsvängen. Nyårsfiranden som blivit katastrof, man har bråkat hemma på julafton, man har bråkat med pojkvänner/vänner.. You name it.
Det här årets firande har varit makalöst och jag har svårt att se att det någonsin kommer kunna toppas.
Vi drar julen i kortversion med bilder:

  • En fantastisk julafton med Min Dotter, min mamma, Bror och hans son. De bästa julklapparna till både mig och Litensak och det bästa nattsuddet med finbror på natten.

       
  • Släktbesök av finkusiner med föräldrar på juldagen. En så Jävla lyckad utgång med VackerC på kvällen. Träffade finaste gamla vännerna, drack lagom mycket och vaknade skönt hemma hos C och P. Samt att söta P gav mig skjuts till Gbg!

             


  • Annandag jul. Fortfarande barnledig och beger mig hem till Robbin för förkrök med vin, folköl och chips. Utgång till Kellys och Rb. Träffade sköna nya människor och hamnade på efterfest som varade tills 10 på morgonen. En alldeles perfekt kväll utan minnesluckor och lagom med sprit! Robbin är lätt min finaste nya gayvän. Se kort..

        


  • Nyårsafton var magi med stort M och jag blev glatt överraskad över att få finbesök. Vi grillade, kollade fyrverkerier och pussade in det nya året. Fantastiskt.
    I could never have wished for more!  ♥

        

  • Pojken stannade nästan en vecka så igår (måndag) när han åkte hem så kom Pax och löste av honom.
    En underbar dag med bäbisgos, McDonalds och skrutt som fick massa, massa jättefina kläder efter Amysen.
    Tack bäb min söta! ♥

    •               



      Så tack alla älskade vänner, kära familj och pojke.. vad du nu än är.
      Ni är mitt syre och jag älskar Er.

Kommentarer
Postat av: Martina

Men jag är så nyfiken...MÅSTE öppna.. Och hon kanske har sett min röv genom rutan någongång? Därför hon är så angelägen! Det var inte precis bara när du kom som den var endast trosbeklädd...Dåligt med kort på min röv i din blogg förresten!

2009-01-06 - 22:55:07
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: C

Åhh, Dan.. :p

När kommer du hit så vi kan besöka honom igen??



Och Fiinaste bebisarna <3

Pussa på

2009-01-07 - 00:18:20
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0