En helt vanlig söndag med a whole lotta love!




Det blev en fin morgon. Liten var gladare än igår. Om än någor frustrerad och tuggande men.
Vi hade en lång lek och mysstund i sängen och sedan var det frukost och lite mera gos.
Finns det några vackrare stunder än dom här nära stunderna med sitt barn? Att höra sitt barn skratta? När dom lägger sin kind intill din? När dom tittar på dig med stora, vackra ögon och plötsligt ler mot dig?
Ja, då smälter i alla fall jag!
DET är kärlek för mig!

Jag har faktiskt hunnit göra en hel del redan idag.. Och det känns uunderbart!

  • Bädda rent i min säng.
  • Skura och dammsuga i sovrummet.
  • Skura golvet i badrummet.
  • Tvätta två maskiner tvätt.
  • Sortera kläder i storlek/plocka undan och lägga bort.



    Och allt detta innan tolv. Go Elin!

    Jag hoppas ju såklart att jag hinner med massa annat oxå idag!
    Det är sjukt vad mycket man hinner när Liten är på bra humör och kan ligga/sitta i närheten och leka/roa sig/titta på/prata med mamma Utan att behöva sitta fastlimmad i famnen ;)

Älskade lilla familj... Ni är min lycka!

Och tack till underbara ÄnglaTezz för det finfina inlägget som ni kan läsa HÄR.


Kommentarer
Postat av: Pax

AW! Sötaste tjejen i sötaste kläderna!!

2009-01-11 - 18:10:21
Postat av: Stefan

helt ärligt, så finns det inget bättre, än ett barns små egensinniga ljud.

Och det behöver inte nödvändigtvis vara ett spädbarn. Min lillkille är 4 år, och han har ändå vissa läten som gör att jag fullständigt smälter.

Spelar ingen roll hur vild och hur arg jag är. När det kommer ett sånt där"Pappa blink,blink jag äska dej" sä rinner allt av en.

Ha en trevlig söndagskväll.

2009-01-11 - 18:29:36
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tyvärr så måste jag grusa dina förhoppningar med att säga att firren finns på riktigt.

Trollhaj heter den och finns i de flesta hav söder om engelska kanalen.(onödigt vetande;-) )

Och det är en ugly liten rackare.

De är underbara oavsett ålder tror jag. Även om jag har betänkligheter angående finniga tonåringar ;-)

Du får fråga frugan om det där med leftovers. Det är hon som är kock i den här familjen :-)

Måste förresten få säga att jag fullkomligt älskar din bloggdesign. Riktigt vacker.



2009-01-11 - 19:11:11
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men åh så söt! Jag längtar till den dagen då jag får barn, det verkar så himla mysigt.



Och tack för den fina kommentaren. Jag håller med dig, det är verkligen konstigt hur saker och ting blir som de blir och att man en dag undrar "hur hamnade jag här?"

2009-01-11 - 22:34:23
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men åh så söt! Jag längtar till den dagen då jag får barn, det verkar så himla mysigt.



Och tack för den fina kommentaren. Jag håller med dig, det är verkligen konstigt hur saker och ting blir som de blir och att man en dag undrar "hur hamnade jag här?"

2009-01-11 - 22:34:54
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: d0ll

Vilken raring! Och vad fliiitig du är då, jag ligger ju lätt bakom. gosh <3

2009-01-13 - 01:43:26
URL: http://doll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0