1 år - Mammas hjärta!




Igår 10/7-09 blev min lilla människa 1 år!
Det började fint med att hennes mamma sjöng för henne.. men jag vet inte.. jag blev så känslosam så jag grät mest.
Min lilla lilla skrotunge... Vart tog tiden vägen?

Hon har fått en del av sina presenter redan och en del väntar vi in.. Men det som vi vet nu är en pool och en sandlåda att ha hos mormor, potta, leksaker, kläder och förhoppningsvis en rullgardin av J och T.
Säkerligen en hel del till som kommer från släkten eftersom de flesta är på semester nu men Lilla är toknöjd och det är hennes mamma oxå!

Och med tanke på att jag är en sådan Hemsk mamma så fick mitt barn ingen tårta igår!
Det ni...
Det är ju det här med små barn, socker, sötsaker=onödigt...

Men hon fick massa moreller, bäbiskex, smörgåsrån och annat så hon var så lycklig :)

I övrigt är jag egentligen sjukt nöjd med regnet men det vore snart skönt att få ut liten lite... det blir lite tight med massa väggar runt hela tiden..
(och eftersom jag är sämst så glömde jag helt bort att packa regnkläder eftersom det var strålande sol när vi åkte)

Oh well.. Imorgon bär det nog av hem tror jag...

Har lite planer att smida..
En träff att försöka styra upp ikväll.. vet bara inte hur .. Men ja, vi får se helt enkelt!


Hoppas ni har haft en fin helg trots allt regn...
Vad pysslar ni med förresten? Ni är så tysta numer!

//Tant E off för frukost!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

GRATTIS till lillan! <3

2009-07-11 - 10:58:57
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Kluvenflicka

Grattis i efterhand söta Sanna!

2009-07-12 - 08:17:27
Postat av: Marie

Grattis sötaste ettåringen!

Till mamma säger jag:

Du är inte hemsk alls. Klart att man inte tänker på regn när det var så himla fint!

kramarimängd

2009-07-12 - 13:01:52
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Postat av: d0ll

GRATTIS SANNA :) <3

2009-07-14 - 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0