Tiden bara rusar fort, fort!




Vem kan tänka sig att den här lilla söta saken fyller ett år på fredag?
Jag kan det då rakt inte. Jag har nämligen precis kommit hem från BB.
Jag har ju för bövelen gravidmagen kvar!
(fast det kanske har med annat att göra? :o)

Men alltså.. när förvandlades hon från min lilla bäbis till min lilla ... människa?
Vart var jag?

Nyss gurglade hon, sprattlade och älskade att sova på min mage. Ljuvliga lilla sak vad jag älskade det!
Nu är jag glad om jag får lite gos och hon sitter still i två minuter i knät innan hon kryper iväg fortare än vad jag springer!

Och alt det här .. tuggandet? Vart kommer tänderna ifrån? Det finns hur mänga som helst just nu. Eller ja, snart 12 om jag inte räknat fel.
Dock vore det ju kul om hon ville tugga sin Mat och inte bara Sand och Kottar med dom.. men det är klart. Det är väl sådant som kommer antar jag?! :)

Nej, jag säger det igen.. Min lilla, lilla skrotebäbis fyller ett år på fredag och jag har fastnat någonstans för 10 månader sedan...

Nu äter hon för den delen i princip allt som jag äter, hon går snart, hon pratar sina små ord såsom mamma, titta, se, aj och nej. Mest nej, förstås. Och hej och hejdå!
Hejdå är helt klart det sötaste ... varje morgon när jag vaknar så hör jag min lilla människas söta (höga) röst inne ifrån sovrummet...
Heeeddåååå... Heeddååååååå.. allt argare beroende på hur snabb hennes mamma är.

Jag tror inte det finns något som kan göra mig så lycklig som hon gör. Det är ofattbart.
Min stora, vackra tjej och mitt älskade Mirakel!


"Sov lille liten min, sov og bli stor.
Ti mens du sover våker din mor.
Hun passer på deg, hun går ej fra.
Sov lille liten min, sov og bli stor"


Kommentarer
Postat av: Tezz

ja helt otroligt fort går det!!

Nu under sommaren brukar de ju växa iväg och det händer så mycket i utvecklingen...

duktiga lilla sötingen, har verkligen blivit din alldeles din egna lilla speciella människa :)

Men visst är det de underbaraste man kan ha.

Ingen kärlek är större.

kramar

2009-07-05 - 23:24:27
Postat av: Lina

Men åååh.. lilla söta varelse! STORT GRATTIS!!! Jag håller med dig, tiden går så sjukt fort. Vår lilleman är ju nästan 9 månader. N I O M Å N A D E R! Usch jag fattar inte... vart tar tiden vägen?



bamsekramar till er båda!

2009-07-10 - 16:23:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

Men åååh.. lilla söta varelse! STORT GRATTIS!!! Jag håller med dig, tiden går så sjukt fort. Vår lilleman är ju nästan 9 månader. N I O M Å N A D E R! Usch jag fattar inte... vart tar tiden vägen?



bamsekramar till er båda!

2009-07-10 - 16:23:51
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0