Jaha.. och nu då?



.....Voine Voine.....


Strömstad eller Göteborg? Göteborg eller Strömstad?
Jag kan inte bestämma mig.
Båda delar lockar och jag tror jag är för trött för att tänka klart och dessutom har Pax övergivit mig så där är det ju inte direkt heller någon hjälp att få.

Har stulit en hemskt massa gamla kort som Pax hade liggandes på sin dator. Kul att ha kvar som minnen även fast man kanske inte alltid vill visa allt för alla :)
Dessutom var det faktiskt en del kort jag inte hade sett ännu och det är ju faktiskt det roligaste.
Bland annat korten från spelningen med Jävlar Anamma i April.
Oh such memories... Spelningen var fasligt jävla grym helt enkelt!


Någon som har lust att sponsra mig med en resa?
Jag vill utomlands... helst igår.
Anyone?

Liten fyller faktiskt år imorgon... hon önskar sin mamma en enkel flygbiljett långt, långt bort!

Tack på förhand och allt det där!
Maila bara så skickar jag alla uppgifter! :)

Oh well.. röka och klä på sig kanske.. börja göra sig i ordning och vänta in Pax.

Hur ser Eran helg ut?
Storslagna, semester/sommarplaner?

Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Ojdå,vad trist med hårddisken! Hur gick det med alla bilder och sånt?

2009-07-10 - 10:23:20
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0