6 Juni...?

'


Jag måste vara ärlig och erkänna att jag aldrig firat denna dag.
Eller kanske ... Jag gick ju i förskolan och ettan i sverige.. Så kanske då.. Men det är inget jag minns.

Så nu kom jag plötsligt på: Hur i hela friden funkar det här då?
Är mataffärerna öppna eller är allt stängt?
Gosch, vilken framförhållning Elin!

I övrigt har spenderat morgonen med att städa och det börjar se fint ut och lukta rent!
Dock så kommer väl dom där dansande dammråttorna tillbaka innan jag hinner säga kvasikvantfysik kan jag tro. Dom har en tendens att göra det.
Men det är skönt så länge det varar!

Förresten så hittade jag min stegmätare innan ... Nu blir det ut och gå!

Martina: I will kick you´r ass over and over again! ^^
(har jag sagt att jag är en tävlingsmänniska? hoho)

För Er som inte hängt med så är grejjen att se vem som kan gå ner mest innan Midsommar... Och so Far så leder jag ; )
Eller egentligen leder David.. Men han fick inte vara med ;)

Något Beach 2009 blir det helt klart inte.. Men alla kilon som ramlar av är välkomna ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Nää något Norge firande är det ju inte här direkt.

Vi är visst inte så patriotiska i detta land som man kunde önska. :/

Det var väl inte för så många år sedan som det blev en röd dag heller?



Duktig du är med kilona babe!

Lycka till, puss :)

2009-06-07 - 09:52:00
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe,ja själv hade jag brudmiddag igår så nu kommer jag väl käka leftovers tills det tyter ut ur öronen... Fuck:(

2009-06-07 - 11:37:35
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0