Godmorgon världen...



(Bilden togs när Lilla var 3 månader... It feels like forever)

Lilla Skrotefia var vaken länge igår med vilket resulterar i att hon sover länge idag..Jag tycker mig dock höra lite småhostande så jag undrar om hon inte håller på att vakna.

I alla fall så tänker vi snart bege oss ut. Det är nämligen strålande solsken ute!
Vi går tills vi hittar en lämplig sandlåda och där placerar vi oss en stund tänkte jag...
En sådan där: mellan välling och frukost promenad. Det är trevligt.

I övrigt känner mig lite småtöntig och lyssnar på massa gamla fame factory låtar på Spotify medan jag dricker mitt morgonkaffe.. It sure brings back memories!
Både bra och dåliga då jag var i ett förhållande som jag kanske inte borde varit men som stundtals var väldigt bra.

Oh well .. ingen tid för eftertanke!

Ut, ut i soolen!

Kommentarer
Postat av: cicci

åhh vad härligt det låter med morgonkaffe!!

Du vet ju hur mycket jag älskade kaffe men nu efter att jag blev 2 personer i ett paket ;) kan jag verkligen inte dricka det....inte ens tänka på doften......kroppen e bra knäpp. puss puss

2009-06-07 - 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0