Vackra Hav...




Havet och grillandet i söndags var underbart!
Jag kan inte neka till att havet är den bästa formen av terapi någonsin. Havet kan lugna vilken stormig själ som helst!

Jag och liten njöt i fulla drag och blev bortskämda med god grillmat och hemlagad potatissallad. Mums!

Jag hoppas att det kan bli något liknande nästa helg.. Det är så hemskt rogivande att komma ut i skärgården.. Att åka lite på måfå och stanna där det ser fint ut.

Denna gången tog vi färjan över till Öckero och slutligen hamnade vi på Hälsö!

Självklart var det bara jag och hundarna som badade denna gången oxå...
Thomas skyllde på förkylning och Jocke vet jag inte vad han hade för ursäkt .. men nästa gång då jävlar.. då skall dom i!
Och så skall vi hitta ett ställe som inte är så fasligt långgrunt och fyllt med tång..
Tång är läskigt.. jag har hört att det bor saker där inne!

Avslutar även detta inlägg med en liten bilddropp...




Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha! Vad var det jag sa? En delfin!!! :D

Lovely! :)

2009-06-07 - 09:43:11
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0