Det suger i min tarm!



Ja, alltså.. på riktigt så suger det i min tarm.
Det suger efter socker, sötsaker, chips, salt, mat och allt man helt enkelt kan stoppa i munnen.

(Nej, inte grönsaker!)

Jaja, jag vet att det här är nyttigt.. Vatten, te och kaffe.. och lite mat får jag allt i mig. Men det är ju det där med tänderna. Dom säger ju till direkt.
Inflamation i käken, jatack.
Penicilin.. jatack... (men helst inte!)

Kåvepenin... och de flesta andra penicilinsorter är förövrigt döden för kroppsfunktionerna.
Hej, magen som inte kan behålla mat alls och förmodligen Hej, svampen.

Bitter? Vem? Jag? Iiinte då!

Fast egentligen är jag inte så bitter.. Jag är bara trött på att det aldrig går över. Och dom där attackerna med ont som kommer några gånger om dagen.
Jag är trött på att behöva frysa upp det mesta i min frys för att låtsasleka att det är olika bedövningsmetoder.
Jag är lite småbitter på att behöva blanda lugnande och värktabletter för att ens kunna fungera om dagarna.

Men främst är jag lite bitter på att det inte finns akuttider .. och om det nu gör det så vet jag lixom inte vad man gör med Liten.
Nåväl, nåväl..

Det kommer bli bättre. Det vet ju jag oxå!!

Men dessutom har jag inte tid att vara sjuk! Jag har Barn och Skola.
Oh well.. Enough said!

Bara en liten parentes:

Jag degraderar Ingen.. jag struntar inte i någon .. och jag har inte glömt folk.. Även fast vissa av Er tror det!
Förlåt isf!
Jag kämpar med att hålla mig för Liten.. att orka prata och leka någonlunda.
- Skolan.. Jag MÅSTE hinna!!
- Den där Karl... Ja, han är viktig! Väldigt viktig. Och den tiden vi har på kvällen när liten har somnat vill jag ha för mig själv.
Jag prioriterar inte msn då! Sorry!
Är det viktigt så finns jag självklart men då har ni faktiskt mitt nummer!


Så... Jag har gnällt färdigt nu!

Men ge mig mat och mer tid med karln och ett betyg i mina kurser så skall vi nog kunna komma överrens!

Kommentarer
Postat av: apan

Skit i allt... det ända som e viktigt e lördag, du vet vart, du vet med vem, du vet att en apa slutar inte masa förens en alien gör som hon blir tillllllllssssssaaaaaaaggggggdddd... Fatta`ru?

överens!!??

2009-05-28 - 21:49:08
Postat av: apan

Ok bra då säger vi så..

2009-05-28 - 21:50:16
Postat av: hmm

hmm

2009-05-28 - 21:59:45
Postat av: queen

Jag tänker på dig ofta.



Din M



2009-05-28 - 22:19:58
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0