More than Words




Efter natten kom morgonen..
Den alltid oundvikliga morgonen.

Innan han skulle gå så stoppade han ner handen långt i sin jeansficka och tog upp någonting.. Jag såg inte vad.

- Det här var mitt allra första pentagram. Du får det av mig...

Det följdes av en tystnad som jag tror och hoppas betyder att han förlåter mig.
Att vi går vidare. Att det på något vis fortfarande är han och jag.


Han höll min hand lite längre .. och jag hoppades att han aldrig skulle släppa.

Vi drog ut på tiden. Men tiden tar alltid slut.
Nu andas jag för måndag.

Och runt min hals hänger ett läderband med ett smycke som ger mig styrka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, jag säger bara Ååh!

2009-05-21 - 21:00:24
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Martina

Va fint Elin! Hoppas hjärtat mår lite bra.

2009-05-23 - 20:47:05
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0