Smutspelle...



Härmed tar jag min smutsiga kropp och kastar mig i duschen.
Sängen är renbäddad och skriker efter mig. Och det är ju faktiskt så att man inte får lägga sig O duschad i en renbäddad säng.. Så ja, trots att jag ser dubbelt så får jag väl helt enkelt bara bita ihop.

Misstolka mig rätt.. det är inte det att jag gillar att vara smutsig. Jag är bara äckligt bajstrött. Och så måste den där jävla tvätten vikas oxå innan den börjar mögla och lukta skit.
Då är det ju lixom ganska menlöst att tvätta menar jag.

Att sova  i vardagsrummet funkar förövrigt hur bra som helst. Dock är ju sängen 1.80 så den tar ju lite plats. Oh well..smällar man får ta..

Röka, duscha, sova.

Förresten är mp3 spelaren uppdaterad med lite ny musik.. kommer fortsätta imorgon eller så.
Enjoy.


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0