Tuesdays history.



Dagens klädsel
- Gråa mysbyxor med största lufthålet mellan benen och sladdrig, nopprig svart urringad tröja.
Dagens besök - Nej, jag pysslar inte så ofta med sånt!
Dagens saknad - Den där underbara flickan i Karlstad som jag spenderade halva natten i telefon med.
Dagens känsla - Lite skräck, blandat med vansinne blandat med smärta blandat med en liten dosa skratt och leende.
Dagens dusch - Avklarades på Under tio minuter skrålandes Högt med Liten Tok i matstolen framför.
Dagens sötaste - Sanna... det vackraste jag vet. Alltid!
Dagens dryck - Kaffe och Cola. Finns det något annat?
Dagens friska luft - Massor. Promenad ffs!
Dagens mest irriterande ljud - Negergrannar som möblerar om. (för typ 5 gången den här veckan!!)
(Jag tänker kissa i deras brevinkast)
Dagens mat - En delad kokt korv med Sanna på ÖB.. Halvtuggade bananbitar som Sanna inte ville ha på bussen och jag hade inte tillgång till sopor och en halv påse chips framför Ugly Betty!
Dagens låt - Peter LeMarc - Little Wilie John




Kommentarer
Postat av: emily

Åh tack gumman. Vilken fin bild du målade upp!! Vill också tro på nangiala.. det hade varit det ultimata.



Åh älskar little willie John..!



kramar

2009-05-06 - 08:56:33
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Emily

Mmm.. haha fy sjutton säger jag ibland! Hon vet vad hon vill min lilla fröken.. huua!!



kramar

2009-05-06 - 09:35:47
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Pax

Haha! Tack älskade bäb för att du fick mig att skratta för första gången på länge! Jag ska fanimej oxå kissa i grannarnas brevinkast! Löv!

2009-05-06 - 10:06:24
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! Jag skrattar så jag nästan kissar ner mig. :D

Neger är ett fult ord babe, det ska man inte säga... -tss- ;)

I övrigt så var det en himlans fin idé att kissa i grannens brevinkast.

Ska nog praktisera det i verkligheten någon dag fram över. :P



Saknar dig massor!

2009-05-06 - 17:56:45
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0