So little Time...



(jag och VackerC för ett par helger sedan)


Igår blev det faktiskt en morgonpromenad. På över en timme. Klarblå himmel och strålande sol.
Idag skippade vi det.. Man skall inte vara för hurtig har jag hört!
Men den uppskattades av både mig och liten.
Det är skönt att komma ut sådär på morgonen innan alla andra.

Dock känns det ju som att man varit igång i flera dygn just nu .. trots att det faktiskt inte är längre än sedan lite innan 7 ...
Sov inte alls bra inatt och tror nog jag varit vaken mer än vad jag sovit.. i flera nätter faktiskt .. men endå.
Sova kan man göra när man är död.. Eller vad säger man?

Försöker minnas vad vi har gjort.. men det har nog inte varit så fasligt mycket. Handlat lite, träffat Mia, gått kvällspromenad. Pantat. Småsaker.
Har förvisso gjort matlådor med korv stroganoff till liten, dammsugit och plockat lite.. men på en hel dag är det ju inte direkt något mastigt överarbete ...

Resten av veckan ser dock fullspäckad ut... Och jag som hatar att planera. -suck-

Imorgon blir det tandläkaren. Jag har sådan ångest att jag bara vill kräkas.
Det KAN hända att jag springer när jag ser dörren...Efter det så blir det förmodligen träff med Jenny och Ylva-Li. Lite beroende på hur jag mår men.. det vore trevligt. Det är på tok för länge sedan. Som med de flesta andra.
Dessutom borde jag varit i skolan imorgon. Men det får man väl lov att prioritera bort denna onsdagen.
Bad me, Bad me!

Torsdag är det Bvc. Tanken är vägning och mätning...men egentligen är det en dålig ursäkt för att dom vill ha dit oss för att titta på liten och dricka kaffe... Sött av dom. Att dom inte vill släppa taget helt trots att vi bytte Bvc mottagning redan i höstas.
Men jag säger det återigen .. trygghet är viktigt. Och jag vet att dom är bra och snälla där och det finns endel saker jag skulle fråga om som jag inte tycker jag fått riktigt svar på, på den andra mottagningen så...

På eftermiddagen blir det strosande i stan med Fina Lillbögen innan vi drar hem för brödbak, pysslande och kramar.
Jag längtar!
Förövrigt kom han spontant hit igårkväll och hade köpt en gammal begagnad My little Pony film till mig och ville ha kaffe och titta på film. Det är kärlek det!

Lördag/Söndag blir det Kvibergs Marknad och förhoppningsvis skärgårdstur och grillande om vädret tillåter...
Det är lösa småplaner som jag hoppas blir av..
Det är skönt att veta att man inte är sysslolös. -host-


Nej... Nu har jag sagt till mig själv i tre timmar att plugga. Nu för helvete Elin. NU säger jag!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Dig kan man alltid lita på <3



Minns att du berättade om din tandläkarskräck för ett tag sen. Det fixar du, du är ju bäst i hela världen! :D



Kram, söt.

2009-05-12 - 23:04:48
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Martina

Låter riktigt mysigt! :)



Jag har med sån-där-skräck. Men det är bara att bita ihop. Fråga om du kan få nåt lugnande? Det brukar alltid gå bra.

Annars så får du tänka på att alla behöver gå dit ibland även om det är blääh..

2009-05-12 - 23:49:00
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jen

Åhh liten! Önskar jag kunde vara där och hålla handen... :)

Det kommer gå så bra.



Ohh, My little pony! -klappar händerna av glädje-

Det var då inte igår...

Exciting exciting! :D



Ha en kanon fin dag och lycka till nu.

Kärlek!

2009-05-13 - 06:36:29
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Vinterskugge

Åh sakna.. Du, jag och Dan ;-)

2009-05-13 - 07:48:16
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0