Lås in mig...




Lås in mig.

Jag morrar och fräser och känner mig smått odräglig.

Jag försöker städa bort ångesten. Som jag brukar göra.
Men det verkar inte fungera.

Städskåpet som innan inte gick att öppna p.g.a alla saker som anföll är nu tömt och skurat.

Håller på med skåpen i Hallen ... varav det ena innehåller sängkläder, handdukar och annat jag inte vet vart jag skall göra av och det andra som innehåller all .. precis All skit jag inte vet vart jag skall lägga..
Har förövrigt vågat mig ner i källaren..
Kan säga att det är en högs otrevlig upplevelse då belysningen sällan funkar, det ligger under mark och är endast betong och skyddsrum...

Förövrigt städar jag i mina relationer. Jag skjuter bort och plockar undan.
Lär mig att bli än mer oberoende.
Jag behöver det.

Jag är förövrigt jävligt usel på det här med relationer.

Well .. dags fortsätt städa Elin.. Städa undan ditt liv och dina minnen.
Det är dags att  börja om och bygga nytt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

relationer i alla dess former är komplicerat. Är det inte så att det är väldigt lätt att göra fel men väldrigt svårt att göra rätt?

2009-05-21 - 21:02:50
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0