Vad finns det i väskan?




Jag hittade en väska när jag röjde i skåpet i hallen. Det där som var så fullt att jag bara öppnat det på glänt för att inte saker skall ramla ut och tryckt in ännu mer...
Smidigt som tusan. Verkligen.

Men som sagt.. Jag hittade en väska..
Det måste vara ungefär tre år sedan jag använde den. Back in the days.
När man .. ehm. Levde livet .. Om man nu får lov att säga så?!

I väskan fanns nämligen värsta survival kittet alá tandborste, tamponger, deo, huvudvärkstabletter, antideppresiva, hårsnoddar och kanske det viktigaste: Varma koppen!
Haha!
Det var ju inte alltid man hann hem för att äta mellan varven. Ibland var man ju borta ganska många dagar.
Då var varma koppen the shit.
Survival kallas det.


På den tiden handlade livet om äventyr. Nu handlar det om rutiner.

Jag är ett fan av både och!

Kommentarer
Postat av: queen

Du är vacker Elin.

puss

2009-05-21 - 18:46:45
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0