Det nya köksbordet!




Och med provisorisk duk och ett par ljus och livräddaren Herr dator på så ser det numera ut såhär med det "nya" köksbordet.
Jag gillar´t..

Blir säkert bättre med annan duk och ljus dock men.. det får duga sålänge!

Nu blir det dagishämtning och handlande...

Och jag ber till Gud.. eller vem som helst... Låt Magen hålla! Help!!


Förresten har jag efter typ ett år vågat ringa Vårdcentralen.. Jag är faktiskt otroligt imponerad (impregnerad) av migsjälv!!
Jag lär mig!

Nu skall jag bara våga gå dit oxå.. Hur nu det skall gå till!
Help?! :o
(Lina, varför i helvete bor du i skogen för??)


Nej... Nu blev det stressigt igen!

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Emily

åh men så tjusigt! Ser lite lantligt ut ;)



Jag gillar också den här årstiden men jag gillar inte när man känner sig deprimerad och sänkt.. :( och det gör man ju i större utsträckning när det är mörkt..



kramar

2009-11-04 - 09:33:07
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jen

Vackert och riktigt hemtrevligt! :)

Är det dessutom "levande" växter man skymtar där bakom? :P



Duktig du är! Självklart kommer du fixa detta. :)



Själv ska jag också strutta till läkaren snart.

Efter att ha vaknat med frossa, svettningar, ömmande kropp och migrän, (Febersymptom utan febergrader i kroppen..?) så kändes det på tiden att undersöka ordentligt...igen.

-suck-

Love love love

2009-11-04 - 10:28:44
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lina

Nazi!! När skall du dit då?? Tänk på mig, dem ska skära i mig på tisdag :(

2009-11-04 - 15:38:15
URL: http://Http://schess.blogg.se
Postat av: tiamiquilts

vilken fantastisk utsikt du har från ditt köksfönster. Jag som är höjdrädd skulle förmodligen aldrig sitta med ryggen mot något av fönstren.



du är jättefin i din afrofrissa.



kan du tänka dig att jag som 17-åring, med tjockt, långt hår, (hängde över hela ryggen och en bit ned på benen) Jag klippte av mig allt hår och permanentade afrokrull som var på modet då...



snacka om att jag ångrade mig djupt läääääänge efteråt.

2009-11-05 - 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0