Duktiga Lilla Skrot!




Såhär kan det se ut när man väntar in maten....
Sjungandes "Lilla snigel" med fötterna på bordet ^^
Bordsskick? Vadå?


Utvecklingssamtalet gick superbra igår!
Hon är en framåt, glad och gosig tjej med en vilja av stål som Fröken uttryckte det.
Det Sannisen vill ha, det får hon! Till och med dom stora pojkarna ger med sig :)
Dock är det inget problem utan dom ser det mer som en bra grej eftersom hon fortfarande är såpass liten och behöver lite extra skinn på näsan. Vilket hon har i mängder...
En liten docka som gärna sätter sig mitt i Centrum :)

Språket har utvecklats fasansfullt fort och igår hade hon tydligen sagt tre ord i rad!
Behöver jag säga att mammahjärtat spricker av stolthet snart? :)

Dessutom fick jag se hennes första höstteckning igår och det var inte utan att jag fällde en tår skall ärligt erkännas. Min duktiga, duktiga lilla ängel! Vad hon kan! -snyft-



Nu sitter jag här och bränner en skiva innan jag skall försöka slipa en halv vägg i hallen i alla fall. Så man kommer någonvart, någongång!
Imorgon är det infomöte på Ams. Igen.
Jag suckar mest!


Vad gör Ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så duktig din lilla perfekta dotter :D Du ska vara stolt. <3 Puss puss och trevlig helg KRAMAR Tezz

2009-11-28 - 10:06:10
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0