MondayBlues




Desto mer jag tänker på allt jag borde göra desto mindre känner jag för det.
Är det så för Er oxå?

Mördarfjärilarna lever rövare och jag sitter mest sjunger med till Melissa Horn och småplockar lite.
Snart är det dagishämtning för att sedan äta mellanmål och julpynta hos T.

Jag undrar förresten fortfarande: Vart f*n har all min julpynt tagit vägen? Anyone?

Nej. Jag skall ta tag i mig och hänga tvätten och renbädda sängen!

Hur många av Er har kommit igång med Julbaket förresten?



Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt


(Kan du inte se det älskling?)





Kommentarer
Postat av: Emily

Melissa Horn är wonderfull! Mi love <3



Vi har enbart bakat lussebullar på Gotland för ett par veckor sedan, längre än så har vi inte kommit, tyvärr :( Ska ni baka?



kramar

2009-11-30 - 16:31:31
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jen

Bakar gör jag var och varannan dag. :) Men julbak får det bli till helgen...

Just nu har även jag mängder att göra, men kör istället samma stil som dig.

Ehm! Orka!

Nåväl, snart är Rob klar med däcken och då ska jag glömma alla måsten för en tripp till staden. :)

Puss puss

2009-12-01 - 12:30:00
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0