Hejdå trötthet!


Hejdå trötthet! Jag beordrar dig att snarast lämna min kropp.
Omedelbart!
Allvarliga åtgärder måste annars tilltas!


Jag skall springa iväg till skolan, säga att jag måste gå för att sedan springa iväg till ett av dom där helt menlösa mötena som Ams arrangerar.
Lär dig skriva cv/surfa på vår hemsida/ringa kundtjänst upplägg.

Why oh Why?

Tror dom möjligtvis att man är handikappad? Ibland undrar jag seriöst hur det faktiskt står till!


Undrar förresten om det är vädret som gör en så skadat trött?!
Hur är det med Er? Är ni oxå trötta och sega?



Kommentarer
Postat av: Jen

Jo tack! Här dominerar trötthet och svaghet min kropp. :(

Men dagen idag har varit alldeles fantastisk! :)



Usch och fy för att gå på deras möten.

Stackare!

Och visst, man undrar hur de tänker egentligen,

om de gör det alls?

Puss puss

2009-11-10 - 20:44:51
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lina

JAG är trött och sleten. Hängig och dann.. Usch! November är min "hatmånad", värsta månaden på året. Allt är grått, mörkt, kallt & trist. Men snaaaart kommer 1 december, och då tar folk fram ljusstakar och annat mys. DÅ, blir vi nog piggare igen!



tror



bamsekram!

2009-11-11 - 08:06:11
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jupp, trött och seg. har köpt rosenrot och fiskolja men det hjälper föga mot den träningsvärk jag drabbades av efter att ha gått lös på gymmets redskap efter ett par månaders frånvaro :( simning ger tydligen inte samma duvning till alla muskler ha ha ha

mina grytlappar kommer att finnas till salu ifall de inte går åt under den helgen.

jag kommer att sätta ut bilder senare.. tänkt pris är 50:- grytlapp.



ha det gott och försök stå ut med korkade kurser

KRAM

2009-11-11 - 12:55:41
Postat av: Angela

hahaha gumman, jag är snart där jag längtar inte till att jag får söka alla jobben, och dom behandlar en som man är helt IQbefriad! Fy för AMS.....älskar dig

2009-11-12 - 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0