Mitt i segerdansen stupade jag.




Mitt i min positiva segerdans så ramlade jag och föll.
Egentligen inte så hårt men det är kanske det att det krävs mindre nu?

Det är så påtagligt på något vis.

Mat och Sömn ratas till fördel för apatiskt stirrande på en datorskärm.
Orden har tagit slut och jag får inte ur mig det där som ligger och spyr innuti mig.

Magkatarren skriker konstant på mig och jag dricker knappt kaffe ens längre.

Kära tomten, Jag önskar mig en ny kropp i julklapp. Ej defekt!
Tack på förhand typ!
Och förresten, skulle det kunna vara möjligt att få en ny själ oxå? Ej defekt?!


Oh well... det är dagarna med Lilla Skrot som håller mig på fötter.
Hon är så fasansfullt, fruktansvärt underbart och hon utvecklas i en takt jag inte trodde var möjligt!
Hon är helt fantastisk!

Imorgon blir det utvecklingssamtal!

Men nu, nu blir det dagis!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag säger såhär, med risk för att låta väääldigt flummig. Var som en palm på stranden, gör inget motstånd! Det är ok att falla. Oavsett vad du tycker så gör du det ändå och då är det liksom ingen idé att försöka lyfta sig tillbaka om kroppen/hjärnan inte vill det.



Det är så klart skönt att vara positiv, och det ska man ju försöka va! Men jag är säker på att om man struntar i att tänka så jäkla mycket på varför man är ur balans, så kommer de positiva sakerna till en ändå. För dom finns ju där. Sanna t ex, du fnissar och busar med henne, det är ju en stund av lycka? Eller hur?



Det kommer bli bra. Dessutom tycker jag det verkar så mysigt i din lila familj :)..



Kram på dig gumman!

2009-11-18 - 11:08:40
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jen

Naaw! Jag och en hel hög andra finns alltid runt omkring för att ta emot dig. :)

Men vissa gånger kan det vara helt ok att falla...

bara slappna av och låta det hända.

För eller senare tar du dig upp igen. :)

Och kom ihåg! Jag älskar dig!

2009-11-19 - 11:02:55
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan få min kropp? Jag är oerhört less på den och skulle klara mig helt utan, faktiskt. Ge mig en glasburk där mina tankar och funderingar kan ligga och gro.. sen kan jag köpa mig en ny i stilen Kiera knightley. Om den är hel, det vet jag inte men det funkar. Du får dock stå ut med sexdrömmar, min kropp får väldigt sällan ligga.

2009-11-21 - 21:38:21
URL: http://sinnesfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0