Tack och Godnatt!





Det har varit kasst med uppdatering igen jag vet. Jag har pysslat med lite annat helt enkelt.

Gårdagen innehöll i alla fall supertrevlig med födelsedagsfest hos Maria.
En hel hög med massa folk som jag aldrig träffat men som faktiskt var himla trevliga allihop!

Det dansades, dracks drinkar och minglades!
Inga katastrofer, ingen som blev för full och allt var helt enkelt supermysigt!

Lämnade dock dom andra lite tidigare på krogen och åkte hem för att sova.
Det är ju det där med att man börjar bli gammal... (och det är faktiskt j*vligt skönt att kunna vakna och inte vara ett ras)



Lilla Skrot har förövrigt lagt sina leksaker överallt i hela lägenheten och dragit ut alla mina kastrullar så det ser väl ut som ett bombnedslag här hemma. -suck-
Jag tröstar mig med att det är dagis imorgon och jag hinner städa då!
Idag släpper jag alla måsten och tar med mig bok och te i sängen...

Jag är skadat trött!


Ta hand om Er mina fina...

Har ni några spännande planer för veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0