Tiden springer iväg...





Tänk vad tiden går fort ... För ett och ett halvt år sedan låg den här lilla fantastiska varelsen i min mage och grodde..
Nu är hon här, har vuxit en hel massa, pratar, går, springer och leker!
Det är verkligen helt fantastiskt!

Som här om dagen sade jag till henne: "Jag älskar dig"
Barnet svarar: "tack,tack", ler och går därifrån!

Min vackra lilla .. Hon är det finaste jag vet!

En annan favorit är att springa runt med mamma´s mobil och ropa: "tjena, tjeena, hallåå"
Haha!

I övrigt var vi på Bvc förra fredagen och nu är hon såhär stor:

Längd: 78 cm
Vikt: 11.3 kg
Ålder: 16½ mnd.


Senare idag så är det dags för Utvecklingssamtal på dagis... Mitt och Liten´s allra första!
Det känns så konstigt.. Borde det inte var Min mamma som går på sådant? Inte jag ..eh...
Man har nog fortfarande egentligen inte förstått :)

Jag tror och hoppas på massa beröm i alla fall. Det brukar vara väldigt mycket av den varan när jag hämtar henne i alla fall : )
Förrutom kanske häromdagen när jag hämtade henne och hon i princip hade bitit hål i fröken´s handled :s
Alldeles väldigt blått var det! Hade gått på två sekunder!

Har jag nämnt att hon har ett fruktansvärt temperament den lilla damen? : ) När hon inte får som hon vill är det inte skoj att vara i närheten... och dom där tänderna är Fasligt vassa!
Dock bits hon inte hemma längre men.. hon hade en period någon vecka för någon månad sedan.
Jag antar förvisso att det är ganska normalt?!? Eller?

Förresten... Såg ni videobloggen jag lade upp här om dagen? ;)

Länken hittar ni Här!



 

...Mammas skatt...



Kommentarer
Postat av: ina-bina

Fina lilla gosplutten, hon är så galet SÖT :D

2009-11-25 - 21:48:05
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller med ovanstående talare; GAAAAAAALET söt!! :D

2009-11-26 - 06:09:26
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0