Vårdcentralen och meducin!




Jag tog mod till mig och gick till vårdcentralen som jag lovat imorse!

Det sades väl inte så mycket mer än att det inte låter bra och jag måste göra en Spirometri (kolla lungkapacitet och lungfunktion) samt ev. en lungröntgen.

Så hej, penicilin, bricanyl och något annat jag inte minns... Tack vårdcentralen.
Ni får gärna säga att jag är frisk nästa gång tack!


Blir en lugn myskväll med Jenny idag. Kolla film och dricka te! Jag är trött, så trött.

Förövrigt har jag en Stek i ugnen som det skall bli spännande att smaka på.
Jag har aldrig lagat stek...
Tack J och T för att ni förbarmar Er över Oss...
Nu blir det massa mat i frysen till lilla skrot! Lovely!

Men innan myskvällen blir det en liten sväng till stan för att träffa den där vackra karln som får hjärtat att slå dubbla slag och fjärilarna att flyga likt en karusell som löpt amok.

Och imorgon fyller Tant Maria år. Då blir det kalas!


Ta hand om och ha en mysig fredag på Er!
Vad skall NI göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0