Damm.. Överallt!


Jag bor mitt i en byggarbetsplats. Hallen är i alla fall redo att spacklas. Det blir ett kvällsprojekt!
Samt lite pluggande.

Ge mig fler timmar på dygnet! Genast!

De två senaste kvällarna har gått åt att plugga timtal med T. Reflektion och arbeten om pedagogik och olika inriktningar inom förskoleverksamheter och barnkonventionen samt en himla massa annat.

Jag tror hjärnan är mer eller mindre slakt nu!

Dock är T så tacksam för min ohyggligt effektiva insats att hon erbjudit sig att ta Lilla Skrot på lördag så jag kan få lite egentid.

Hjälp mot hjälp.

Och att Sannisen och Moa kommer bli överlyckliga är det ingen tvekan om!

Nu skulle jag vilja sova en timme. Eller tre. Men jag förmodar att det bara är att ta sig i kragen, duscha bort slipdammet och bege sig ut att för att handla inför helgen.

Vad skall ni göra i helgen kära vänner?




Förresten har jag lagt till en ny kategori så det blir lättare att hitta VideoBlogginläggen på Sannisen.
Dom hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: emily

Me duktigt du är som pluggar och står i :D



Jaa du jag jobbar egentligen hela helgen men jag ska fösröak få mig ledigt på södnag.. vi får se hur det går, haha.. Annars NO PLANS. Själva då? Vad ska ni ta er för?



kramar

2009-10-09 - 17:49:04
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jen

Fler timmar känns som en bra idé?

Ska vi uppfinna? :P



Helgen...hmm.

Skogen, middagsbjudning, fotboll, filmmys, kalas och tvätta. Ehe!

Låter som en ljuvlig helg eller?

Puss puss

2009-10-09 - 23:58:49
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: ina-bina

räcker fram några fler timmar på dygnet

2009-10-10 - 00:48:12
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0